سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حال و هوای زندگی افسانهای در برج رولکس فرمانیه

 

به گزارش گویش اس ام ای: برج رولکس فرمانیه یکی از برج‌‌های لوکس تهران محسوب می‌شود که از موقعیت خاص و امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار است.

به این تصویر نگاه کنید. تصویر نمای کلاسیک یکی از گران‌ترین و زیباترین ساختمان‌های تهران که در خیابان فرمانیه واقع شده است. برج رولکس فرمانیه که 16 طبقه و 52 واحد مسکونی با قیمت‌های نجومی و ماورایی دارد. واحدهای مسکونی از طبقه ششم ساختمان شروع می‌شوند و از امکاناتی برخوردارند که احتمالا در تخیل بیشتر شهروندان تهرانی هم نمی‌گنجد؛ برای مثال، امکاناتی مانند کارواش مرکزی یا پزشک اختصاصی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی

رولکس به بزرگراه‌های امام علی، بابائی و صدر، دسترسی راحت و سریع دارد. خوشبختانه، فرمانیه در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد و امکان جابجائی سریع به مناطق مرکزی، شرقی، غربی و جنوبی تهران از این محله فراهم است. رفت‌وآمد از این منطقه به لواسانات و فشم نیز آسان است. خطوط اتوبوس هم از فرمانیه به نقاط مختلف شهر در حرکت هستند. البته خط بی آر تی و ایستگاه مترو در محدوده فرمانیه وجود ندارد. نوبنیاد، تجریش، قیطریه و صدر ایستگاه‌های متروی اطراف این محله هستند.

امکانات و خدمات محلی

منطقه فرمانیه مملو از مراکز خرید معروف مانند آرتمیس، کوه نور، کوهستان، سانا سنتر و... است. در واقع سکونت در برج رولکس فرمانیه یه معنی دسترسی خیلی سریع به نقاط گردشگری منطقه یک تهران مانند پارک سعدآباد، جمشیدیه، نیاوران، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، بازار تجریش و... است. همچنین، به لحاظ امکانات درمانی و آموزشی نیز توسعه‌یافته‌ترین منطقه تهران قطعا کمبودی ندارد. باشگاه فرمانیه، بیمارستان فرمانیه و مجتمع پردیس از مراکز مهم محله محسوب می‌شوند.

متراژ و قیمت واحدها

52 واحد این برج مسکونی در قطع‌های 130، 155، 185، 230 و 300 مترمربع تقسیم بندی شده‌اند. قیمت هر کدام از این واحدها در حدود متری 70 تا 75 میلیون تومان تعیین شده است. هزینه شارژ این ساختمان براساس متراژ خانه‌ها از ساکنان گرفته می‌شود. بنابراین، ساکنان برج رولکس فرمانیه وابسته متراژ واحد و میزانی که از امکانات استفاده می‌کنند، ماهانه میلیون‌ها تومان فقط شارژ سکونت در این برج را می‌پردازند.

لابی منحصر به فرد

لابی رولکس میان برج‌های لوکس تهران مشهور است. این لابی مبله، 600 مترمربع مساحت و 6 متر ارتفاع دارد و بسیار چشم‌نواز طراحی و دکوراسیون شده است. حدود 10 لابی‌من نیز به صورت شبانه‌روزی در این بخش فعالیت می‌کنند. رولکس در مجموع 12 هزار مترمربع مشاعات دکوراسیون شده و مجلل دارد. کف‌پوش این لابی از سنگ‌های طرح‌دار بسیار زیبا و براق است و دیواره‌های سرتاسر لابی از سنگ و کاغذ دیواری پوشیده شده است.

امکانات ورزشی و پزشک اختصاصی

رولکس پارک و فضای سبز اختصاصی دارد. در این برج دو استخر 700 متری مجزا برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است که سونا و جکوزی نیز دارد. یک سمت فضای سالن استخر کاملا شیشه‌ای است و منظره‌ای بسیار زیبا از کوه را به هنگام شنا نمایان می‌کند. سالن بدنسازی مجهز به لوازم ورزشی پیشرفته از دیگر امکانات این ساختمان است. البته شاید مهم‌تر از همه باید یه حضور مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک اشاره کرد که هر خانواده‌ای می‌تواند در زمان‌های درنظر گرفته شده از حضور آن‌ها استفاده کند. رولکس مجهز به پزشک اختصاصی و در خدمت نیازهای درمانی ساکنان نیز است. بنابراین، برای چک‌آپ و خدمات درمانی اولیه نیازی به مراجعه به مطب دکتر یا بیمارستان نیست.

https://www.kojaro.com/2019/2/12/167340/rolex-tower/

راهبری نوشته‌ها