سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افتتاح یک کارخانه در بندر

کارخانه خرید آرد در بندرترکمن افتاح شد. شرکت تولیدی آرد ترکمن دشت به عنوان یکی از شرکت های خوشنام در عرصه تولید انواع آرد در استان گلستان با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا به تولدی انواع آرد گندم در استان گلستان شهرستان بندرترکمن می پردازد.

با استفاده از سایت این کارخانه شما هم می توانید آرد موردنیاز خود را خرید آرد کنید و سفارش دهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، حسین صلواتی گفت: بانک سپه پس از ورود موفق در عرصه ارائه خدمت خرید تضمینی گندم، این بار بنابردرخواست مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی به تهیه ، طراحی و پیاده سازی سامانه ای برای مدیریت خرید آرد و توزیع آن اقدام کرده است.وی افزود: سامانه مدیریت آرد (خرید تضمینی آرد) قادر به سهمیه بندی و توزیع آرد تولیدی از سوی کارخانجات آرد به نانوانایان در سراسر کشور است.

صلواتی گفت: به دلیل وجود محدودیتهایی از قبیل نبود شعبه در برخی شهرها و روستاها و نیز وجود تراکم بسیار نانوایان در برخی شعب، این سامانه مجهز به خرید غیرحضوری شد که با استفاده از این قابلیت، نانوایان بدون نیاز به مراجعه به شعب و یا مراکز خاص از طریق اینترنت و از هرمکان قادر به بهره گیری از آن هستند.وی افزود: نانوایان با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سوی بانک و بر روی یک بستر امن می توانند از سهمیه آرد تخصیص داده شده به آنها بهره برداری کرده و وجه سهمیه خریداری شده را در همان لحظه به صورت الکترونیک و در همان بستر پرداخت کنند.